lupa

Recenze golfových hřišt

Odběr článků  Recenze golfových hřišt pomocí RSS
Kraj

Jihomoravská Telč s renesančním náměstím je skvostem Vysočiny. Telčské věže jsou viditelné i z golfového areálu, který je od městečka vzdálen jen pár kilometrů. Hřiště klubu Telč je na mapě domácích golfových areálů trochu osamocené. Je vlastně zatím jediným v jižní části Českomoravské vrchoviny, nejblíže k němu má asi padesát kilometrů vzdálený... Telč

Hřiště u zdi krásného, velkého a starobylého kláštera Klášter Teplá je kousek od západočeského městečka Teplá, z Mariánských Lázní je to sem jen 10 kilometrů. Klášter patří řádů premonstrátů a byl založen už v roce 1193, zdejší dvě knihovny (starší z roku 1666) mají dohromady přes 80 000 svazků. Golfové hřiště je hned vedle klášterního areálu,... Teplá

Na větrné hůrce aneb nejvýše položené hřiště v Česku Hřiště najdete na samotném hřebenu Krušných hor, ve výšce 870 metrů, jen kousek od hraničního přechodu Cínovec do Německa. Přes hranice se tu ale nestřílí… Originalitu dodávají hřišti nádherného výhledy do kraje a vůbec celé horské klima. Je tu čerstvo až chladno, fouká pořád, zatímco dole... Teplice - Cínovec

Velice členité a esteticky proměnlivé hřiště vyrostlo na místě po bývalé těžbě. Podařilo se vytvořit areál, který je nejen pěkný, ale na kterém se při hře rozhodně nebude nudit. Osmnáctijamkové hřiště Terasy je na severozápadním okraji Ústí nad Labem. Původně se tu těžilo, krajina byla na mnoha místech výrazně poznamenaná průmyslovým znečištěním.... Terasy Ústí nad Labem

Nevelké a skromné hřiště mezi kopci i na kopci, kde vládne vstřícná atmosféra Hřiště svým názvem náleží k východočeskému městu Ústí nad Orlicí, je od něho ale vzdáleno kousek cesty - od Ústí jedete směrem na Letohrad a u obce Lanšperk odbočíte vlevo, po kilometru se před vámi rozevře rovinatý prostor s hřištěm. To je v údolí Tiché Orlice, podél... Ústí nad Orlicí

Málokteré české hřiště vyvolalo hned po otevření tak pozitivní reakce jako Ypsilon u Liberce. Krásná krajina a v ní hráčsky skvělých osmnáct jamek nejvyšší úrovně. Název Ypsilon je odvozen od trojúhelníku tří zemí, které se kousek odtud na hranicích setkávají: Česko, Polsko, Německo. Hřiště je asi 10 kilometrů od centra Liberce, poblíž vesnice Fojtka,... Ypsilon Golf Resort

Výjimečný areál, jeden z nejlepších a také nejpohlednějších v Česku. Hřiště Casa Serena u Kutné hory je ovšem soukromé a hra je zde možná pouze na základě pozvání majitele. Osmnáctijamkovéhřiště Casa Serena u obce Roztěž je v mnoha ohledech výjimečné. Jeho investorem a majitelem je nadnárodní společnost Foxconn, zabývající se výrobou součástek pro... CASA SERENA

Neobvyklé golfové hřiště, které jako jedno z mála v Česku není součásti České golfové federace. Má status veřejného hřiště, které je otevřené všem. Zajímavý areál pro začínající hráče. Třímany jsou nevelká vesnice nad údolím Berounky, u přírodního parku Hřešihlavská a Horní Berounka. Cesta k zdejšímu hřišti není úplně přímá, nejlepší... Třímany

Dvě devítky tvoří západočeské osmnáctijamkové hřiště Alfrédov a každá je jiná. Ale jako celek je to dobré místo pro ty, kteří chtějí hrát stranou veškerého ruchu. Hřiště v Alfrédově vznikalo postupným budováním - nejprve tu vzniklo devět jamek, v roce 2008 k nim přibylo dalších devět. I laickému hráči-pozorovateli bude asi tato skutečnost zřejmá,... Alfrédov

O tom, které z českých hřišť je nejobtížnější, je možné vést debaty. Jihomoravský Slavkov ale figuruje mezi těmi nejtěžšími bez jakýchkoli pochyb. Zdejší golfový areál je u severního okraje městečka, v sousedství zámku (v jeho parku je také malá tříparová akademie se šesti jamkami), rozkládá se na velkorysé ploše 120 hektarů a nabízí kompletní... Austerlitz

< 1...   1    2    3    4    5    6    7    8    9   ...9 >